REGULAMIN WROAPART
Zapraszamy do zapoznania się z warunkami dokonywania rezerwacji i z regulaminem korzystania ze świadczonych przez nas usług.
DPZN Sp. z o.o., Plac Solny 15, 50-062 Wrocław, NIP: PL 8971847134, KRS: 0000701076, zwana dalej „Wroapart”.
I. REZERWACJA
1. Rezerwację uważa się za potwierdzoną z chwilą dokonania płatności wymaganej przedpłaty - w wysokości i terminie wskazanym w e-mailowym potwierdzeniu rezerwacji.
2. REZERWACJA NA ZAPYTANIE - w przypadku braku dostępności miejsca noclegowego online może być zaoferowana Rezerwacja Na Zapytanie. Potwierdzenie dostępności terminu (lub jego braku) oraz informacje o sposobie uiszczenia przedpłaty zostaną przesłane e-mailem.
3. Obiekt pobiera przy zameldowaniu lub przed nim kaucję zwrotną - depozyt w wysokości od 500 zł do 1000 zł. Kaucja zostaje zwrócona gościowi przy wymeldowaniu po uprzednim sprawdzeniu apartamentu przez obsługę Tectum Apartments. W przypadku odmowy wpłaty lub przekazania obsłudze obiektu kaucji przez gościa rezerwacja nie dojdzie do skutku a przedpłata wniesiona za rezerwacje nie podlega zwrotowi.
II. ANULOWANIE I ZMIANY REZERWACJI
1. Niewpłacenie przedpłaty w wymaganym terminie powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji.
2. W przypadku anulowania rezerwacji wniesiona przedpłata nie podlega zwrotowi.
3. Anulowanie lub zmiana rezerwacji są możliwe poprzez link zawarty w w e-mailu lub przez kontakt z Obsługą. Skorzystanie z linka w e-mailu umożliwia automatyczne, natychmiastowe anulowanie rezerwacji, co zgodnie z ust. II pkt. 2 nie oznacza zwrotu wniesionej przedpłaty.
4. Niewykorzystanie całości pobytu przez Gościa na skutek późniejszego przyjazdu niż wynika to z terminu rezerwacji bądź wcześniejszego wyjazdu, nie skutkuje obniżeniem lub zwrotem części płatności za usługę.
III. USTALENIA KOŃCOWE
Osoba dokonująca rezerwacji online ponosi odpowiedzialność za prawidłowość danych podanych w formularzu rezerwacyjnym. Obiekt noclegowy nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu pobytu lub błędnie wprowadzone dane w formularzu. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, których nie można skorygować poprzez edycję rezerwacji, prosimy o pilny kontakt z Recepcją.
Dane kontaktowe dostępne są w zakładce „Kontakt”, w górnej części kalendarza rezerwacji oraz w e-mailach.
Najważniejsze zasady współpracy:
- Rezerwację można dokonać korzystając z systemu rezerwacyjnego dostępnego na naszej stronie www.wroapart.pllub poprzez kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: +48 519 800 940
- Klucze przekazywane są przez ochronę budynku, w którym zlokalizowane są nasze apartamenty.
- Zameldowanie jest możliwe do godziny 20.00
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godziny 15:00 i trwa do godziny 10:30 następnego dnia.
- Płatności można dokonywać:
- gotówką (PLN, EUR, USD),
- za pośrednictwem systemu płatności internetowych Przelewy24.
- kartą płatniczą/ kredytową na miejscu lub on-line za pomocą systemu Six Payment Services,
- tradycyjnym przelewem bankowym,
- Numer rachunku bankowego Wroapart: PL22 1140 2004 0000 3302 8319 1902 SWIFT/BIC:BREXPLPWMBK
- Pełne dane spółki zarządzającej Wroapart: DPZN Sp. z o.o., Plac Solny 15, 50-062 Wrocław, NIP: PL 8971847134, KRS: 0000701076.
- Na życzenie gości wystawiamy fakturę VAT. Prośbę o fakturę należy zgłaszać przed przyjazdem.
Regulamin określa warunki rezerwacji i najmu apartamentów zamieszczonych na stronie www.wroapart.pl. Gość dokonujący rezerwacji apartamentu, jednocześnie akceptuje niniejszy regulamin, który jest integralną częścią umowy wynajmu apartamentu. W momencie dokonania rezerwacji zostaje zawarta umowa najmu obiektu między Wroapart, a Gościem na warunkach określonych w regulaminie.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 pierwszego dnia pobytu Gości(a), kończy się o godzinie 10:30 ostatniego dnia pobytu. Istnieje możliwość wcześniejszego zameldowania oraz późniejszego wymeldowania w zależności od dostępności, po konsultacji z obsługą Wroapart.
- Klucze do apartamentu przekazywane są bezpośrednio wynajmującemu w lobby budynku, w którym znajduje się apartament, maksymalnie do godziny 20.00 po rozpoczęciu doby hotelowej (15:00).
- Konieczne jest uiszczenie opłaty za pobyt najpóźniej do momentu odbioru kluczy do apartamentu. Opłatę za pobyt uiszcza się z góry (o ile nie została dokonana wcześniej płatność online) gotówka lub kartą kredytową.
- Akceptowane formy płatności to gotówka w PLN, USD i EUR, karta płatnicza/kredytowa oraz przelew.
- Zdanie kluczy w dniu wyjazdu odbywa się w sposób ustalony z obsługą Wroapart.
- Cena wynajmu każdego apartamentu uwzględnia wszystkie podatki i opłaty dodatkowe tzn. opłaty za media tj. gaz, prąd, woda. Gość(e) nie jest zobowiązany do uiszczenia opłat dodatkowych, które nie są przedstawione na stronie internetowej danego obiektu.
- Gość(e), jest zobowiązany do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, w tym do przestrzegania godzin ciszy nocnej (22:00 – 6:00). W tym czasie nie mogą przebywać w apartamencie osoby niezgłoszone. Jeśli w skutek naruszenia ciszy nocnej obsługa Wroapart zostanie wezwana na miejsce przez innych Gości, Sąsiadów, Straż Miejską bądź Policję i stwierdzi rażące naruszenia spokoju innych Gości, ma on prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy, bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.
- Wroapart może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która łamie regulamin. Gość(e) naruszający regulamin zobowiązany jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań obsługi Wroapart, zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz do niezwłocznego opuszczenia terenu obiektu, bez prawa żądania zwrotu opłaty za niewykorzystany pobyt.
- Apartament przeznaczony jest wyłącznie do celów mieszkaniowych. Organizowanie imprez towarzyskich w apartamencie jest zabronione. Za zorganizowanie imprezy towarzyskiej, uciążliwej dla innych lokatorów obsługa Wroapart może pobrać opłatę dodatkową w wysokości 1000 PLN.
- W apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia. W przypadku złamania zakazu zostanie pobrana opłata 500 PLN. Palenie dozwolone jest na balkonie/ loggi, które przynależą do apartamentu.
- O wszelkich usterkach powstałych w apartamencie, w czasie pobytu, Gość(e) powinien niezwłocznie poinformować obsługę Wroapart. Za usterki powstałe z winy Gościa(i) będzie pobierana adekwatna opłata. Gość(e) zobowiązany jest do zdania obiektu w stanie zastanym w momencie rozpoczęcia pobytu. Gość(e) zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania obsługi Wroapart o wszelkich uszkodzeniach i brakach zastanych w obiekcie oraz do zgłoszenia szkód, wyrządzonych przez siebie albo osoby, za które ponosi odpowiedzialność cywilnoprawną lub zwierzęta znajdujące się pod jego opieką. Równowartość tych szkód pokrywa w całości Gość(e), w formie określonej przez obsługę Wroapart.
- Gość(e) jest zobowiązany do zgłoszenia wszelkich usterek, braków i/lub zniszczeń zastanych w apartamencie w momencie zakwaterowania. Najpóźniej do godziny 20.00. Brak takiego zgłoszenia uznaje się za przekazanie apartamentu wolnego od usterek i/lub zniszczeń.
- W cenę wliczone jest standardowe sprzątanie po pobycie. Wszelkie niestandardowe zabrudzenia jak np. plamy na sofie, łóżku, obciążają wynajmującego.
- Wynajmujący zobowiązuje się pokryć koszty związane ze zniszczeniem wyposażenia apartamentu.
- W przypadku zgubienia kluczy do apartamentu Gość(e) jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 300PLN. W takim przypadku Wroapart nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Gości(a) pozostawione w apartamencie.
- W przypadku zgubienia pilota do bramy garażowej Gość(e) zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości 300PLN.
- Wcześniejszy wyjazd Gości(a) z przyczyn własnych, nie uprawnia go do żądania zwrotu opłaty za niewykorzystany pobyt.
- Liczba osób przebywająca w apartamencie jest ograniczona do liczby zgłoszonej w procesie rezerwacji. Jeśli ilość osób jest większa niż podana przy rezerwacji – obsługa Wroapart może zażądać dodatkowej opłaty, a w przypadku przekroczenia dopuszczalnej liczby osób w apartamencie odmówić wydania kluczy.
- Gość(e) odpowiada za zachowanie osób trzecich oraz wszelkie szkody powstałe w lokalu podczas trwania pobytu.
- Gość(e) zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia apartamentu, co rozumiane jest jako dokładne zamykanie drzwi wejściowych i okien przy każdorazowym jego opuszczeniu oraz staranne przechowywanie kluczy bez dostępu do nich osób postronnych.
- W przypadku wystąpienia nagłych i nieprzewidzianych okoliczności Wroapart zastrzega prawo do zmiany zarezerwowanego apartamentu na inny o takim samy standardzie lub wyższym, a w przypadku braku wolnego apartamentu do anulowania rezerwacji.
- Dane osobowe przekazywane nam przez Gości(a) będą przetwarzane wyłącznie w zakresie niezbędnym do podjęcia działań w celu realizacji rezerwacji zgodnie z art 6 ust. 1 lit b i f RODO. Rezerwującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacja.
- Osoba dokonująca rezerwację wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie.
- Wroapart nie bierze odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w apartamencie.
- Czynsz najmu nie obejmuje ubezpieczenia Najemców, osób z nimi przebywających w apartamencie oraz przedmiotów wniesionych do apartamentu przez Najemców i ww. osoby.
- Rezerwacji dokonuje się na osobę, która będzie dokonywać płatności, w innym przypadku należy zgłosić to obsłudze Wroapart.
- Ewentualne zmiany dotyczące rezerwacji powinny być uzgodnione telefonicznie: +48 519 800 940
- W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się telefonicznie: +48 519 800 940
- W przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji do 7 dni przed datą przyjazdu Wroapart nie obciąży Gości(a) opłatą za anulowanie rezerwacji. W przypadku anulowania, zmian w rezerwacji, niepojawienia się Gości(a) po tym terminie, zostanie obciążony opłatą w pełnej wysokości.
- W przypadku anulacji rezerwacji po terminie wskazanym w punkcie 20 lub w przypadku nie pojawienia się Gości(a) w apartamencie – obsługa Wroapart obciąży Gości(a) kosztami 100% ceny za cały pobyt.
- Skrócenie pobytu jest traktowane jak rezygnacja po terminie anulacji i wiąże się z uregulowaniem rachunku za cały deklarowany czas pobytu.
- Wszelkie reklamacje dotyczące usługi prosimy składać drogą mailową na adres biuro@wroapart.pl. Odpowiedź otrzymają Państwo w terminie do 14 dni.
- Wroapart nie ponosi odpowiedzialności za usterki i awarie powstałe na terenie budynku lub w apartamencie na które nie ma wpływu Wroapart i nie jest to podstawą do anulacji lub zmiany ceny za rezerwację.
- Na życzenie Gości(a) dostarczamy do apartamentu łóżeczko dla dziecka dodatkowo płatne 50PLN.
- Oferowany przez Wroapart parking jest niestrzeżony, Wroapart nie ponosi odpowiedzialności za parkujące pojazdy. Gość(e) jest zobowiązany do parkowania samochodu tylko na miejscu wskazanym przez obsługę Wroapart, a w przypadku zaparkowania na innym miejscu, Wroapart nie ponosi odpowiedzialności za roszczenia osób trzecich.
- Zabrania się publikowania bez pisemnej zgody obsługi Wroapart zdjęć oraz innych materiałów multimedialnych, na których można zidentyfikować apartament lub jego część. W szczególności zakaz dotyczy materiałów mających charakter nieobyczajny, które mogą naruszyć dobre imię Wroapart.
- Zabrania się wykorzystywania sprzętu RTV znajdującego się w apartamentach do odtwarzania utworów objętych prawem autorskich, do których Gość(e) nie nabył wcześniej praw.
- W każdej chwili Gość(e) może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przyjmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W takiej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić obsługę Wroapart o zmianie rezerwującego podając dane personalne osoby (imię, nazwisko, telefon kontaktowy, adres e-mail), która przejmie prawa i obowiązki wynikające z umowy poprzez kontakt telefoniczny.
- W uzasadnionych przypadkach obsługa Wroapart może poprosić o wpłacenie zaliczki, celem potwierdzenia rezerwacji.
- W przypadku, gdy zniszczenia w apartamencie dokonane przez Gości(a) uniemożliwiają wynajem, Gość(e) ponosi finansową odpowiedzialność za każdy dzień wyłączony z wynajmu w kwocie 300PLN/doba.
- W obiekcie można przebywać z dzieckiem do lat 3, a jego pobyt traktuje się jako bezpłatny, gdy dziecko śpi z dorosłym opiekunem lub we własnym łóżeczku, które nie wymaga dodatkowej pościeli.
- Przedmioty pozostawione w apartamencie przez Gości(a) obsługa Wroapart przechowuje przez 7 dni. W przypadku otrzymania polecenia zwrotu, zostanie nadana przesyłka na adres wskazany przez Gości(a) na jego własny koszt. W razie braku polecenia przez Gosci(a), po upływie 7 dni zostaną one przekazane na cele charytatywne lub zutylizowane.
- Z powodu nieporozumienia bądź niezadowolenia z naszych usług w pierwszej kolejności prosimy o kontakt drogą e-mailową: biuro@wroapart.pl. Dołożymy wszelkich starań aby dokładnie zbadać problem i rozwiązać go.
- W razie zaistniałych nieprawidłowości Gość(e) ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 7 dni od ich wystąpienia. Reklamacje, skargi i wszelkie zażalenia należy przesyłać na adres mailowy: biuro@wroapart.pl.
- Wroapart przysługuje prawo do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania. O wszelkich postanowieniach Gość(e) zostanie niezwłocznie powiadomiony.
- Prawem właściwym dla sporów pomiędzy właścicielem a klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Wroapart.
- Wroapart może odmówić przyjęcia Gości(a), który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkody w mieniu apartamentów, innym Gościom, obsłudze oraz innym osobom przebywającym na terenie obiektu, albo też w jakikolwiek inny sposób zakłócił spokój Gości lub funkcjonowaniu Wroapart.